Podczas krajowego finału FameLab każdy uczestnik miał trzy minuty na przedstawienie swojej aktywności badawczej i reprezentowanej dziedziny nauki. Kluczem do sukcesu była intrygująca prezentacja, zaciekawienie jury i publiczności. A było o co walczyć – oprócz atrakcyjnych nagród pieniężnych, z przeznaczeniem zarówno na cele naukowe, jak i indywidualne, uczestnicy rywalizowali o udział w międzynarodowym finale konkursu odbywającym się w Wielkiej Brytanii. Jak ważny jest interesujący sposób prezentowania doskonale zdajemy sobie sprawę również w Saint-Gobain. W ubiegłym roku Grupa wdrożyła nową strategię komunikacji, która powstała po to, by wspierać ciekawy i intrygujący sposób prezentowania dokonań Saint-Gobain - nie tylko na polu naukowym, ale również związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. "Inwestowanie w badania i rozwój innowacji, jak również współpraca z wybitnymi naukowcami i ekspertami, zaliczają się do fundamentów działalności Grupy Saint-Gobain" – mówi Ewa Świderska, Dyrektor ds. komunikacji w Saint-Gobain. "Od lat konsekwentnie stawiamy na działania, pozwalające rozwijać nowe rozwiązania i udoskonalać tysiące rozmaitych produktów wchodzących w skład naszego portfolio. Tym samym idea FameLab jest nam niezmiernie bliska, a możliwość zaangażowania się w konkurs odkrywający nowe talenty w zakresie komunikacji o badaniach naukowych, jest logiczną konsekwencją działań prowadzonych przez Saint-Gobain od wielu lat". FameLab odbył się w Polsce po raz szósty. Honorowym patronem wydarzenia było Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Więcej o konkursie FameLab: www.famelab.org.pl.